Fisa de identificare a factorilor de risc este obligatorie

HG 355/2007 modificata si completata prin HG 1169/2011 contine si conditiile cerute de lege in vederea intocmirii fiselor de identificare a factorilor de risc profesional.

Iata care sunt serviciile medicale profilactie prin care se asigura supravegherea sanatatii lucratorilor, conform art. 8 alin. (1) din HG 355/2007
privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare: examenul medical la angajarea in munca, de adaptare, periodic, la reluarea activitatii, supraveghere speciala si promovarea sanatatii la locul de munca.

Alin. (5) al aceluiasi articol prevede faptul ca examinarile medicale profilactice se efectueaza pe baza fisei de identificare a factorilor de risc profesional, conform modelului prevazut in anexa nr. 3, completata in mod obligatoriu la toate rubricile si semnata de catre angajator.

Atentie! Dosarul medical si fisa de identificare a factorilor de risc profesional pot fi, la solicitare, predate noii structuri de medicina muncii agreate de angajator.

Mai mult, la schimbarea locului de munca in cadrul unei alte unitati, lucratorul va primi, la solicitare, copii ale dosarului sau medical si ale fisei de identificare a factorilor de risc profesional. Acestea vor fi predate structurii de medicina muncii a unitatii respective, in conformitate cu dispozitiile art. 41 din aceeasi hotarare de guvern.
identificare factori de risc  - identificare factori de risc - Fisa de identificare a factorilor de risc este obligatorie
Fata de toate aceste texte legale incidente apreciem ca intocmirea fisa de identificare a factorilor de risc profesional este obligatorie.

Ramaneti cu ochii pe pagina noastra, va pregatim un cadou de Paste!

Scrie-ne opinia ta

Adresa dvs. de e-mail nu va fi facuta publica. Campurile obligatorii sunt marcate cu *