Pentru un aport potrivit de vitamina E

Iata care sunt cele mai bune alimente care contin vitamina E:

1. Migdale

Migdalele sunt bogate in vitamina E, calciu, fosfor, fier si magneziu. De asemenea, ele contin zinc, seleniu, cupru si niacina.

30 de grame de migdale contin aproximativ 25% din doza zilnica recomandata.

2. Spanac

Spanacul este un “superaliment” deoarece contine o cantitate semnificativa de nutrienti, avand totodata putine calorii.

Printre principalele beneficii pe care le ofera organismului, se numara – protejarea sanatatii pielii, a parului si a oaselor.

1 manunchi de spanac va aduce 26% din doza zilnica recomandata.

3. Cartofi dulci

Cartofii dulci reprezinta o alegere mult mai sanatoasa decat cartofii galbeni sau rosii traditionali cu care probabil te-ai obisnuit.

1 portie de cartofi dulci inseamna 15% din doza zilnica recomandata.

4. Avocado

Avocado este un fruct unic. In timp ce majoritatea fructelor au in compozitie, in principal, carbohidrati, avocado este bogat in grasimi sanatoase, 1 fruct va aduce 10% din doza zilnica recomandata.


Vitamina E este o vitamina liposolubila, pe care organismul o depoziteaza doar pentru o perioada scurta de timp.



Mai mult decat atat, este un antioxidant puternic, ce intareste sistemul imunitar.



Un deficit de vitamina E constituie o afectiune foarte rara, iar principalele simptome includ: pierderea coordonarii musculare, afectarea vederii si dificultati in vorbire. Daca crezi ca prezinti o deficienta de vitamina E, nu ezita sa consulti medicul specialist:


- vitamina E 2019 - Pentru un aport potrivit de vitamina E

Pentru programari sunati la 0752.190.153 sau 0752.190.154.
Medicii nostri, dr. Gianina Munteanu, dr.Maria Olingheru, dr.Mona Pristavu au toate actele in regula :), au multa experienta si va pot oferi un consult asa cum va doriti.
Si un sms este de ajuns si va sunam noi.
Daca vi se indica analize de laborator, nu uitati ca la 7 parametrii, unul, al 8 lea, este gratuit!

Scrie-ne opinia ta

Adresa dvs. de e-mail nu va fi facuta publica. Campurile obligatorii sunt marcate cu *