Calculatorul de Somn vă arată cum să vă treziți odihniți la 6 dimineața

Nu- i așa că vă vine să aruncați telefonul sau ceasul când începe alarma la 7 dimineața? Sunt mulți care se trezesc greu sau mai obosiți decât atunci când s-au culcat, chiar dacă respectă recomandările privind orele minime de somn.

- CALCULATORUL DE SOMN 25 - Calculatorul de Somn vă arată cum să vă treziți odihniți la 6 dimineațaPână la urmă cât trebuie să dormiți? Sau la cât ar trebui să vă culcați ca să fiți siguri că vă treziți odihniți la 7 dimineața? Potrivit ultimelor studii, se pare că nu este suficient să dormiți mai multe ore, ci trebuie să vă culcați la o anumită oră, calculată în funcție de ora de trezire. Totul are legătură cu ciclurile de de somn- dacă vă treziți la momentul nepotrivit al unui ciclu de somn sunteți mai obosiți decât atunci când v-ați culcat.

Cicluri de somn

Potrivit Calculatorului de Somn inventat de o companie britanică, dacă vreți să vă treziți odihnit la ora 7.00, trebuie să vă culcați la 21.46 sau la 23.16. În cazul în care aveți o petrecere până mai târziu, vă puteți culca la 00.46, chiar la 2.16.

Pentru a vă trezi la ora 6.00, trebuie să vă culcați la 20.46, 22.16, 23.46 sau chiar 1.16 (în cazuri mai rare). La fel, cei care se trezesc la 8 dimineața este indicat să se culce la 22.46, 00.16, 01.46 sau  03.16.
Calculatorul de Somn ia în calcul o medie de 14 minute cât îi trebuie unei persoane să adoarmă în mod normal, deci nu trebuie să fiți în pat exact la ora respectivă.

”Un somn bun înseamnă mai mult decât să ne băgăm devreme în pat- înseamnă să știm să ne trezim la ora potrivită. Folosind o formula bazată pe ritmul natural al organismului, Calculatorul de Somn vă va arăta care este cea mai bună oră de culcare sau trezire. Calculatorul funcționează după principiul că fiecare persoană are 5 sau 6 cicluri de somn care durează aproximativ 90 de minute fiecare. Trezitul la mijlocul unui ciclu de somn poate determina oboseala. Ideea de bază este să ne trezim între două cicluri de somn pentru a ne simți odihniți dimineața”, explică inventatorii Calculatorului de Somn.

Dacă nu vă regăsiți în orele de mai sus, vă puteți calcula singuri orele potrivite de trezire și culcare pe https://www.web-blinds.com/resources/sleep-calculator/.

Scrie-ne opinia ta

Adresa dvs. de e-mail nu va fi facuta publica. Campurile obligatorii sunt marcate cu *